مراسم سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در كویت انجام شد

مراسم سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در كویت انجام شد

مراسم اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت شب گذشته با حضور تعدادی از ایرانیان مقیم؛ مسئولان نهادهای ایرانی و معلمان مدارس ایرانی در کویت اجرا شد.


به گزارش محفل به نقل از ایرنا از سفارت ایران در کویت، در این مراسم سفیر کشورمان در کویت، حاج قاسم را شهید خط مقاومت اسلامی و یک شخصیت چند بعدی توصیف و تاکید کرد: وی هم نظامی شجاع و باتجربه، هم آگاه به زوایای مسائل سیاسی و اجتماعی وهم انسانی بااخلاق و بی ادعا بود.
محمد ایرانی اضافه کرد: بسیاری او را با مبارزه مقابل داعش و سرکوب هسته های تکفیری شناخته اند در صورتیکه وی پیش از آن در فلسطین ولبنان با اشغالگران صهیونیستی مبارزه می کرد و ریشه کن کردن غده سرطانی اسرائیل مهمترین هدف او بود.
سفیر ایران در کویت اضافه کرد: آمریکایی ها حاج قاسم را ترور کردند تا به گمان خود محور مقاومت اسلامی را نابود کنند ولی پاسخ کوبنده به پایگاه عین الاسد هیبت آنها را زیر سوال برد و تصورشان را تغییر داد.
ایرانی با اعلان اینکه امریکایی ها هم در بحث مقابله با تروریسم و هم در مقوله حقوق بشر دروغ می گویند، افزود: آمریکایی ها ادعای مبارزه با داعش والقاعده را دارند ولی دو دشمن سرسخت داعش را هدف قرار داده و دل داعش را شاد کردند. از طرف دیگر ادعای دفاع از دمکراسی وحقوق بشر سر میدهند اما در تاریکی شب میهمان دولت عراق را ناجوانمردانه ترور می کنند.
در این مراسم همین طور حجت الاسلام و المسلمین شمس المحدثین طی سخنانی به تشریح علاقه و شیفتگی سردار شهید به مولایش حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت.
برخی از مداحان ومرثیه سرایان نیز در این مراسم با خواندن اشعاری ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، یاد آن شهید سرافراز را گرامی داشتند.


1399/10/14
19:25:27
0.0 / 5
1214
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
محفل