عبدالله نوری:

استاد شجریان جاودانه شد

استاد شجریان جاودانه شد

وزیر كشور دولت اصلاحات در پیامی با تسلیت درگذشت محمدرضا شجریان اظهار داشت: او نقش فاخر هنری و ادبی خود را به شایستگی تمام در پیشگاه ملت بفرجام رساند و جاودانه شد.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین عبدالله نوری آمده است: با کمال تأسف استاد محمدرضا شجریان خسرو آواز و پر آوازه ی ایران بعد از تحمل دوران طولانی بیماری سخت با جهان خاکی وداع و جان به جان آفرین تسلیم کرد و انبوه دوستداران و علاقمندان اش را در غمی جانکاه فرو برد.
این پیام می افزاید: استاد محمدرضا شجریان نقش فاخر هنری و ادبی خود را به شایستگی تمام در پیشگاه ملت بفرجام رساند و جاودانه شد. هنرمند درد آشنایی که در عرصه ی ادب و شعر و موسیقی در اوج خویش درخشید و با آثار ماندگار خود و بهره مندی از ذوق و حنجره ی خدادادی اش چه بسیار جوانان این آب و خاک را بوسیله خوانش اشعار عرفانی به سمت معنویت و کمال و اعتماد به خداوند و معرفت و ایمان فراخواند.
این فعال سیاسی از استاد شجریان بعنوان هنرمند فرزانه ی که پیمان دوستی و دلبستگی اش را با مردم بست یاد کرد و در این پیام نوشت: اینجانب فقدان غم انگیز استاد محمدرضا شجریان را خدمت خانواده ی محترم ایشان، همسر گرامی و خصوصاً هنرمندان فرزانه همایون شجریان و مژگان شجریان، ملت قدرشناس و جامعه ی هنری ایران و فرهیختگان عرصه ادب و هنر تسلیت می گویم.



1399/07/18
21:48:58
5.0 / 5
1463
تگهای خبر: دولت , قم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
محفل