با اشاره به نامه رهبری به دانشجویان آمریكایی

حسینی: هر گامی در راستای تبیین حق، رژیم صهیونیستی را به تنگنا خواهد برد

حسینی: هر گامی در راستای تبیین حق، رژیم صهیونیستی را به تنگنا خواهد برد

به گزارش محفل، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غرب در راستای تامین منافع خود اذهان جوانان را هدف قرار داده است اما اگر ما در راستای تبیین حق و حقیقت این کار را انجام دهیم، موجی به همراه خواهد داشت که حلقه را برای رژیم منحوس صهیونیستی تنگ تر خواهدنمود.


سید اسماعیل حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه های ایالات متحده آمریکا، این نامه را بسیار مهمی دانست و بیان کرد: از دید بنده مردم دنیا مردم تیز و فهیمی هستند ولی به خاطر تسلطی که امپراطوری رسانه ای غرب به اذهان مردم دارد، مردم دنیا را به لحاظ شناخت به سمت اشتباهی سوق داده است.
ایشان سپس اظهار داشت: از آنجائیکه پمپاژ رسانه ای غرب در راستای تامین منافع خودشان است، هر جایی که ما بتوانیم این تسلط را بشکنیم و فضای تبیین را فراهم نماییم، یک گام روبه جلو برداشته ایم. اگر این فرصت فراهم گردد که با آنها صحبت شود و این تبیین شکل بگیرد، مردم ذاتا حق طلب و حق پذیر هستند و اساسا در مقابل حق سر تسلیم فرود می آورند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: در اتفاقات اخیر، دانشجویان کشورهای غربی که مقداری ارتباط رسانه ای آنان با دنیا بیشتر است آگاه تر شدند و دیدیم که به یکسری از حقایق با وجود تسلط رسانه ای غرب پی بردند. این امر سبب شد تا دانشجویان خصوصاً در ایالات متحده آمریکا به صحنه آمده و مخالفت خودرا علنا با سیاست های خصمانه دولت های خود اعلام کنند. بنده شخصا به آینده امیدوار هستم که بتوانیم در عرصه رسانه هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ محتوایی فعال تر ظاهر بشویم.
حسینی اشاره کرد: غرب در راستای تامین منافع خود اذهان جوانان را هدف قرار می دهد اما اگر ما در راستای تبیین حق و حقیقت این کار را انجام دهیم، یک موجی ایجاد خواهد شد که رژیم منحوس صهیونیستی را به تنگنا خواهد برد. همان طوری که حالا این حلقه شکل گرفته و درحال تنگ تر شدن است. نامه مقام معظم رهبری نیز مشوقی برای جوانان در غرب است و آنان را برای ادامه این مسیر دلگرم می کند.



1403/03/12
10:50:04
5.0 / 5
225
تگهای خبر: حامی , دولت , رهبری , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
محفل