استاندار تهران عنوان كرد

در حوادث اخیر جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند

در حوادث اخیر جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند

محفل: به گزارش محفل، استاندار تهران با اشاره به این که فتنه های سالهای اخیر تلاشی است که ما را در رسیدن به دولت اسلامی ناموفق کند و یا سرعت این امر را کم کند، اظهار داشت: در حوادث اخیر اصلا مبحث حجاب مطرح نیست؛ بلکه جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، محسن منصوری در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران اظهار داشت: در کشوری زندگی می نماییم که خیلی از شاخص گذاری ها را میراث دار هستیم و در طراحی آنها نقشی نداشته ایم. پس ضروریست تعدادی از آنها را مرور نماییم. گاهی فاکتورهای حرفه ای در زمینه اداری ما را در رقابت هایی می اندازد که مشخص نیست اساس آن چیست.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرائی و اداری ما باید در مختصات انقلاب اسلامی مورد ارزیابی قرار گیرند تا مشخص شود در کجا قرار گرفته اند. رهبر معظم انقلاب پنج گام را برای رسیدن به تمدن اسلامی طراحی نموده اند. ما درحال تکمیل این مسیر هستیم و هم اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی قرار گرفته ایم که اگر موفق شویم به سمت تمدن اسلامی حرکت خواهیم کرد.
وی افزود: امروز دعوایی که در دنیا وجود دارد که امتداد آن در کشور ما در همین حوادث اخیر قابل مشاهده می باشد، این است که دشمن تلاش می کند در کف خیابان ها اغتشاش بوجود آورد تا جریان تحقق دولت اسلامی را کُند، کند.
استاندار تهران با اشاره به خاصیت های دولت اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: دولت اسلامی یعنی روش ها و منش های اسلامی که باید برای تحقق دولت اسلامی به آنها توجه ویژه داشته باشیم. فتنه های سالهای اخیر نیز تلاشی است که ما را در رسیدن به دولت اسلامی ناموفق کند و یا سرعت این امر را کم کند.
وی تاکید کرد: مسئله مهم، تحقق عدالت و عدالت اسلامی است که باید در ارزیابی دستگاه های اداری این شاخص مدنظر قرار گیرد.
استاندار تهران با تکیه بر این که سلامت اداری و روحیه مبارزه با فساد، اشراف گرایی باید همیشه مورد توجه قرار گیرد و در ارزیابی دستگاه های اداری مدنظر قرار گیرد، اضافه کرد: گاهی تعدادی از مدیران و دستگاهها برای نظام آبرو ایجاد می کنند به گونه ای که مردم با مراجعه به این دستگاهها حتی اگر گره گشایی از کارشان نشود راضی بازمی گردند چونکه مردم داری در این دستگاه انجام شده و این از فاکتورهای مهم دولت اسلامی است.
وی با تکیه بر لزوم تکیه بر ظرفیت های داخلی کشور اظهار داشت: دولت سیزدهم بحمدالله متکی به درون نظام است. در دوره های قبل صحبت از آوردن مدیران از خارج از کشور بود، اما خوشبختانه امروز در کشور طراحی، اجرا و تولید مدنظر قرار گرفته و توان مدیران و کارشناسان داخلی به کار گرفته شده و این مساله باید در ارزیابی ها مد نظر قرار گیرد.
به گفته منصوری، سلامت اعتقادی و اخلاقی باید در مجموعه ها مورد ارزیابی قرار گیرد. بی شک از عواملی که یک جامعه را به سمت عقب می برد این است که اصول به فرعیات تبدیل گردد و دشمن نیز در همین حوادث اخیر چنین هدفی را دنبال می کند.
استاندار تهران اضافه کرد: بی شک فتنه مانع به وجود می آورد و به شکلی است که حق و باطل را مخدوش می کند. پس ما باید با اشراف و جدیت خدمت خودرا دنبال نماییم. خصلت فتنه اینگونه است که خودرا جای حق نشان میدهد و با ظاهری قشنگ باطنی دیگر را دنبال می کند.
وی افزود: البته فتنه ها ریشه هوای نفس دارند و بدعت گذاری ها را دنبال می کنند. در حوادث اخیر اصلا موضوع حجاب، خانم امینی و دختران و زنان مطرح نیست؛ بلکه جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند.
استاندار تهران اشاره کرد: دشمن تلاش می کند به هدف نرسیم اما کور خوانده، به برکت رهبری و حضور مردم در صحنه در راه خود مستحکم به اهدافمان خواهیم رسید. حادثه ای که شب گذشته در زندان اوین صورت گرفت در کنار نقاط مثبت و منفی، دوستان دستگاه امنیتی و انتظامی شبانه روز جدی پای کار هستند. اینها سرمایه های کشور هستند و به لطف خدا و به برکت خون شهدا خصوصاً شهدای امنیت این شرایط را هم پشت سر خواهیم گذاشت و در مسیرمان موفق خواهیم بود. هر چه پیش تر آزمون ها مشکل تر می شود؛ اما به سمت قله در حرکت هستیم.
وی در آخر این جلسه و در جمع خبرنگاران نیز در پاسخ به سوالی درباب ارزیابی طرح شناورسازی ساعات کار ادارات اظهار داشت: روز گذشته این طرح با حضور همه دستگاه هایی که در اجرای آن بحث هایی را داشتند، انجام شد و به جمع بندی نهایی رسیدیم اما مرجع ابلاغ این مساله و تصمیم گیری نهایی دولت می باشد.



1401/07/25
10:03:42
5.0 / 5
659
تگهای خبر: ابلاغ , حكم , دولت , رهبری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
محفل