نایب رئیس مجلس خبر داد

طرح ۲۳۰ سوال از وزرا در مجلس

طرح ۲۳۰ سوال از وزرا در مجلس

محفل: نایب رییس مجلس شورای اسلامی از طرح ۲۳۰ سوال از جانب نمایندگان از وزرا و ارجاع آنها به كمیسیون های تخصصی مجلس به منظور رسیدگی اطلاع داد.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، محمدحسن آصفری در تذکری شفاهی با استناد به ماده ۲۰۷ آئین نامه داخلی مجلس بیان نمود: بر طبق این ماده هر کدام از نمایندگان می توانند درمورد مسائل داخلی وخارجی از وزرا سوال بپرسند. امروز ارزش پول ملی کشور آنقدر کاهش یافته است که اگر پول خورد را کیلویی بفروشیم ارزشش از پول واقعی بیشتر می شود.
ایشان در ادامه اظهار نمود: نزدیک به یک ماه است که از وزیر اقتصاد درمورد علت کاهش ارزش پول ملی سوال کردم و درمورد مسائل مربوط به حوزه تولید و کشاورزی هم سایر نمایندگان سوالاتی را از وزرا طرح کردند.
نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه خاطرنشان کرد: چرا هیات رئیسه سوالات را در دستور کار قرار نمی دهد؟ سوالات باید به صورت فوری به کمیسیون مربوطه ارجاع شود و کمیسیون ظرف دو هفته با حضور وزیر به سوال رسیدگی کند. امروز مردم سوال دارند که علت کاهش ارزش پول ملی چیست؟ روغن ۵ کیلویی در بازار با قیمت ۵۰ هزار تومان به فروش می رسد یک نفر باید پاسخگو باشد.
امیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان نمود: تابحال ۲۳۰ سوال به هیات رئیسه واصل شده و همه به کمیسیون های تخصصی ارجاع داده شده است. هیات رئیسه کمیسیون ها باید جلسه تشکیل داده و گزارش کمیسیون را به صحن تحویل دهند تابحال گزارشی درمورد سوال از وزرا از جانب کمیسیون به هیات رئیسه تحویل داده نشده است.



1399/04/29
17:07:14
5.0 / 5
2118
تگهای خبر: اقتصاد , طرح , قاضی , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
محفل