سرلشكر باقری خبر داد؛

از واكسن كرونای ساخته شده توسط سپاه رونمایی می شود

از واكسن كرونای ساخته شده توسط سپاه رونمایی می شود

به گزارش محفل رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از رونمایی از واکسن کرونای ساخته شده توسط دانشگاه علوم پزشکی سپاه هم طی روزهای آتی اطلاع داد.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در عرضه گزارشی از عملکرد نیروهای مسلح درزمینه مقابله با کرونا با تکیه بر اینکه همواره تمامی امکانات نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج است، اظهار داشت: از آغاز مقابله با بیماری کرونا حدود ۶ هزار تخت بیمارستانی آماده برای مقابله با بیماری داشتیم و این آمادگی را دائما اعلام کردیم.
وی اضافه کرد: می توانیم حدود ۱۲ هزار تخت سیار و صحرایی برپا نماییم و در برگزاری نقاهت گاه ها هم هیچ محدودیتی نداریم و هر چقدر که نیاز باشد در خدمت کشور هستیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن اشاره به انجام طرح های پژوهشی مرتبت با کرونا در نیروهای مسلح تصریح کرد: علاوه بر مشارکت با وزارت بهداشت در طرح شهید سلیمانی، کارهای علمی و پژوهشی زیادی در نیروهای مسلح انجام شده است؛ در این حوزه یکی از واکسن های متعلق به وزارت دفاع در مرحله دوم تست بالینی است و واکسن دانشگاه علوم پزشکی سپاه هم طی روزهای آتی رونمایی می شود.
سرلشکر باقری با بیان این که«تحقیقات در حوزه داروها و عوامل کنترل کننده هم درحال انجام است»، اظهار نمود: نیروهای مسلح در تمام بخش هایی که توانمندی داشته باشند، دائماً در خدمت مردم و بخش بهداشت و درمان خواهند بود



1400/04/01
20:58:46
5.0 / 5
1192
تگهای خبر: طرح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
محفل