نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

میزان بالای مشاركت در انتخابات سبب بالا رفتن ضریب امنیت می شود

میزان بالای مشاركت در انتخابات سبب بالا رفتن ضریب امنیت می شود

به گزارش محفل لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: میزان بالای مشارکت در انتخابات سبب بالا رفتن ضریب امنیت می شود.


دکتر یحیی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: مقام معظم رهبری بر میزان بالای مشارکت مردم در پای صندوق های رای تاکید کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: برپایه شرایط حساسی که در کشور و دنیا حاکم بوده و با عنایت به این که پشتوانه نظام و حاکمیت مردم هستند هر چقدر این پشتوانه محکم تر باشد ضریب امنیت بالاتر می رود.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس تصریح کرد: در چندسال اخیر مردم با مشکلات زیادی مانند اقتصادی، معیشتی و... روبرو شده اند اما این سبب نمی گردد که در انتخابات شرکت نکنیم.
ابراهیمی افزود: روز ۲۸ خردادماه باید همه ملت پای صندوق های رای بیایند و رای بدهند و فرد اصلح را انتخاب کنند و فردی که شایسته شهدا، استکبار ستیزی و... باشد انتخاب کنند.
وی بیان نمود: افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید شده اند از بین آنها مردم اصلح را انتخاب کنند؛ مشارکت حداکثری بسیار مهم بوده و هر چقدر مشارکت بالاتر رود ضریب امنیت منطقه بالاتر است.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس افزود: مردم با آمدن به پای صندوق رای و با انتخاب رئیس جمهور مقتدر می توانند حرفی در مقابل استکبار جهانی داشته باشند.
ابراهیمی اظهار نمود: اگر بگوییم که مشکل اقتصادی داریم و به پای صندوق رای نیاییم به ضرر خودمان است اگر فرد شایسته انتخاب گردد برای خودمان خوب خواهد بود.
وی ضمن اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر، اضافه کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر هم باید افراد پاک دست، متخصص در زمینه شهرسازی و افرادی که در مبلمان شهری و توسعه شهر کمک کنند آنها را انتخاب کنند.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس تصریح کرد: تاکید شدید بر حضور مردم در پای صندوق های رای داریم که با رای خود نشان می دهند که پای شهدا، نظام و رهبری ایستاده اند و اجازه نفوذ استکبار جهانی را نمی دهند.



1400/03/24
22:58:41
5.0 / 5
1102
تگهای خبر: اقتصاد , انتخابات , حكم , رهبری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
محفل