خضریان:

جبهه پایداری استیضاح رئیس جمهوری را به صلاح كشور نمی داند

جبهه پایداری استیضاح رئیس جمهوری را به صلاح كشور نمی داند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینكه جبهه پایداری استیضاح رئیس جمهوری را در شرایط فعلی به صلاح كشور نمی داند، اظهار داشت: استیضاح رئیس جمهوری در این شرایط سبب تلاطم سیاسی و شوك بازار در حوزه اقتصادی خواهد شد كه فشار را بر مردم می افزاید.


علی خضریان در گفت و گو با ایسنا با اعلان اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه به سطح اسفناکی رسیده، اظهار داشت: جریان غربگرا در دولت با بهره گیری از قدرت رسانه ای بر افکار عمومی اینگونه جلوه کردند که مشکلات باید در دامن آمریکا و غرب پیگیری و حل شود و حتی در فضای مطبوعاتی برای بعضی از جریانات انتخاباتی و کاندیداهای آمریکایی، زمینه ستاد اننتخاباتی را فراهم آورده اند.
وی ادامه داد: در این شرایط ناهمگون اقتصادی بعضاً شنیده می شود که برخی از نمایندگان محترم مجلس به دنبال استیضاح آقای رئیس جمهور که البته برای استیفای حقوق مردم است، هستند. این اتفاق (استیضاح رئیس جمهوری) در حالی در این بازه زمانی رقم می خورد که باید نخست دید که آیا این اتفاق سبب تغییر سیاسی در کشور می شود یا تغییر اقتصادی؟ به عبارتی آیا با استیضاح رئیس جمهور مسئله معیشتی و اقتصادی مردم حل می شود؟
خضریان افزود: در صورتیکه استیضاح رئیس جمهور صورت بگیرد، فردی که در جایگاه معاون اولی رئیس جمهور است، بعنوان رئیس دولت کشور را اداره می کند. معاون اول رئیس جمهور اگر می توانست کاری انجام بدهد که در طول هفت سال قبل انجام داده بود. ما می دانیم که خیلی از امور تحت اختیار معاون اول رئیس جمهور صورت می گیرد که البته پس از استیضاح، اختیار هرگونه تغییرات در مابقی دولت عملا از مجلس گرفته می شود به عبارتی بقیه ابزارهای نظارتی مجلس به صورت کامل گرفته می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: استیضاح رئیس جمهور همچون رفتن به سمت یک تلاطم سیاسی است که حتما و یقینا زمینه شوک بازار را در حوزه مسائل اقتصادی می افزاید و بار این فشار اقتصادی بر دوش مردم سنگین تر خواهد بود. از طرفی ما می دانیم که تنش سیاسی بر مدار و خواسته جریانات مخالف برای ایجاد دوقطبی ها و گاهی به سمت بی دولتی در داخل کشور است.
این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری همین طور اظهار داشت: رئیس دولت تدبیر امید باید بماند و پاسخگوی عملکردش باشد و مجلس نیز از ابزار خودش استفاده نماید. اتفاقا برخی ها خیلی دوست دارند این اتفاق رخ بدهد تا از جایگاه «دیدید نگذاشتند کار کنیم»، تا از جایگاه متهم در جایگاه مدعی قرار بگیرد. به عبارتی کسی که تا روز گذشته این مشکلات را فراهم نموده، به افکارعمومی می خواهد بگوید ما می خواستیم اما نگذاشتند کار کنیم! که البته پمپاژ رسانه ای وسیعی صورت می گیرد تا بتوانند مظلوم نمایی کنند.
وی ادامه داد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی باتوجه به بازه زمانی باقی مانده تا انتخابات و شرایطی که در بالا ذکر شد و همین طور مشکلی که این اتفاق می تواند در حوزه اقتصاد ایجاد کند، قائل به این است که این اتفاق حتما در شرایط فعلی به صلاح کشور نیست. برخی مطبوعات که نقش ستاد نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا را در داخل بازی می کنند، با دروغ پردازی در مورد جبهه پایداری به دنبال این استیضاح است بنا دارند در درون مجلس ایجاد انشقاق کنند.



1399/07/29
20:26:38
5.0 / 5
1503
تگهای خبر: اقتصاد , انتخابات , پیگیری , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
محفل