مقدم:

كاندیدای ۱۴۰۰ راهكار عملیاتی عرضه نماید

كاندیدای ۱۴۰۰ راهكار عملیاتی عرضه نماید

یك فعال سیاسی اصول گرا اظهار داشت: كاندیدای 1400 باید بگوید چه راهكار واقعی و عملیاتی برای برون رفت كشور از مشكلات دارد؛ شعارها داده شده است قبل تر راهكار عملی باید ارائه دهند.


بیژن مقدم در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: مهم ترین خاصیت که کاندیدای ۱۴۰۰ باید داشته باشد توانایی فائق آمدن به شرایط امروز کشور است. کسی که می خواهد مسئولیت ریاست جمهوری را بپذیرد باید برای خروج از وضعیت فعلی برنامه داشته باشد.
وی افزود: همه کاندیدها با وعده هایی وارد عرصه انتخابات می شوند. قاعده اش این است که بعد از اختتام دوران ریاست جمهوری کاندیدای پیروز را با همان وعده ها بسنجیم.
این فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: وعده های آقای روحانی در انتخابات ۹۲ بهبود شرایط اقتصادی، معیشتی و رفع همه تحریم ها و همین طور ارتباط با دنیا بود. وعده های دیگری هم داشت اما شاکله اصلی وعده های ایشان همین محورهای ذکر شده بود. حالا در سال آخر دولت دوم ایشان می بینیم که بسیاری از این ها محقق نشده است.
وی افزود: دولت تمام تلاش خودرا کرد تا در قالب برجام تحریم ها را بردارد تا با رفع تحریم ها رابطه با دنیا را برقرار کرده و با این ارتباط گشایش اقتصادی را به ارمغان آورد. وقتی این فرآیند در قسمت برجام باقی ماند عملا بقیه وعده هایش ناکام ماند.
مقدم اظهار داشت: کاندیدای ۱۴۰۰ باید بگوید چه راهکار واقعی و عملیاتی برای برون رفت کشور از مشکلات دارد. شعارها داده شده است قبل تر، راهکار عملی باید ارائه دهند. امروز وضعیت اقتصادی و نفتی خیلی متفاوت از گذشته شده است. کشور نمی تواند نفت بفروشد نیازمند فاکتور جدید مدیریتی است.
وی افزود: بدین سبب نیازمند برنامه ای هستیم که تمام ابعاد مشکلات کشور در آن دیده شود. مثلا وقتی می گویند با مالیات کشور را اداره می نماییم باید بگویند در کشوری که رونق اقتصادی ندارد چگونه می خواهند مالیات ستاندن کنند.




منبع:

1399/06/25
23:48:03
5.0 / 5
1671
تگهای خبر: اقتصاد , انتخابات , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
محفل