تا انتخابات

گودرزوند: کاندیداهای ریاست جمهوری از طرح وعده های غیرعملیاتی پرهیز کنند

گودرزوند: کاندیداهای ریاست جمهوری از طرح وعده های غیرعملیاتی پرهیز کنند

به گزارش محفل، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با تکیه بر ضرورت پرهیز کاندیداها از طرح وعده های غیرقابل عملیاتی اظهار داشت: کاندیداهای ریاست جمهوری وعده های عملیاتی را مطرح کنند که به کشور کمک نماید نه این که فقط مبنای آنها جلب رای باشد.


مهرداد گودرزوند چگینی در گفتگو با ایسنا ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام (ره) اظهار داشت: بخشی از فرمایشات رهبرانقلاب در رابطه با رئیس جمهور شهید بود؛ دولت آیت الله رئیسی خدماتی متمرکز بر کار و تلاش و جهاد برای عمران و آبادانی کشور داشت. ایشان دارای شخصیتی اخلاق مدار و پایبند بر اصول اخلاقی بود.
ایشان در ادامه ضمن اشاره به بیان خصوصیت های رئیس جمهور آینده از جانب رهبر انقلاب اظهار داشت: در وهله اول نباید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به سمت تخریب یکدیگر بروند البته معمولاً این کار توسط افرادی صورت می گیرد که برنامه و طرحی ندارند.
گودرزوند با تکیه بر ضرورت عرضه برنامه عملیاتی از جانب کاندیداهای مورد تائید شورای نگهبان اظهار داشت: رئیس جمهوری آینده فردی کارآمد، کاردان و تلاش گر و جهادی باشد.
این نماینده مجلس خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: با عنایت به فرمایشات رهبری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از تخریب دوری کرده و به جای عرضه برنامه هایشان به سمت طرح مسائلی نروند که کمکی به کشور نمی کند.
وی تصریح کرد: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که نباید نگاه پوپولیستی بر آن حاکم شود، کشور نیاز به نگاه کارشناسی و ایده پردازی قوی برای عبور از شرایط فعلی دارد.
گودرزوند با تکیه بر ضرورت پرهیز کاندیداها از طرح وعده های غیرقابل عملیاتی اظهار داشت: کاندیداهای ریاست جمهوری وعده های عملیاتی مطرح کنند که به کشور کمک نماید نه این که فقط مبنای آنها جلب رای باشد.
او در آخر بیان نمود: باید کاندیداهای ریاست جمهوری دارای طرح و برنامه قوی برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور باشند و در عین حال توجهی به ارتباطات خارجی داشته و در جهت ارتقای زیرساخت های کشور و استفاده از منابع کشور حرکت نماید.




منبع:

1403/03/15
12:52:29
5.0 / 5
217
تگهای خبر: انتخابات , خدمات , دولت , رهبری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
محفل