تا دهم آبان ماه؛

تمدید مهلت شرکت در دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن

تمدید مهلت شرکت در دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن

محفل: محفل: مهلت شرکت در دوره عمومی تربیت مربی جلسات خانگی قرآن که از طرف پویش جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می گردد تا دهم آبان ماه تمدید گردید.


به گزارش محفل به نقل از مهر، مهلت شرکت در دوره عمومی «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» که از طرف پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیرمجموعه جامعه قرآنی عصر، برگزار می گردد برای آخرین بار تا دهم آبان ماه تمدید گردید. این دوره دومین نوبت از طرح «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» است که با ۳۰۰ دقیقه آموزش تصویری در ۳۳ جلسه ویژه مربیان جلسات خانگی قرآن و داوطلبان تشکیل جلسات در خانه و مسجد انجام می شود. علاقه مندان در این دوره با کم و کیف و چگونگی برگزاری یک جلسه خانگی موفق و تأثیرگذار قرآنی آشنا خواهند شد و احکام نشستن در محضر قرآن، حمل و تلاوت آیات و همین طور شیوه های ارتباط گیری خصوصاً با جوانان و نوجوانان در جلسات خانگی قرآن آموزش داده می شود. دوره عمومی «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» با تدریس اساتیدی ازجمله حجج اسلام سیدمصطفی حسینی، صاحب هنر، مجتبی شغلی، امین شغلی، سیدشمس الدین موسی کاظم، نبی الله بیاتی و همین طور مهدی فروغی، روح الله آقایی و سیدحامد موسوی راه اندازی.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این دوره به آدرس https: //survey.porsline.ir/s/CuZF۸۷F مراجعه کنند. به شرکت کنندگان در کلاس های موارد فوق، مدرک معتبر در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از طرف جامعه قرآنی عصر اعطا می شود


1402/07/17
11:57:20
5.0 / 5
354
تگهای خبر: آموزش , طرح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
محفل