رئیسی در جلسه هیئت دولت:

مطالبات گندمکاران جزو دیون ممتازه دولت تلقی و پرداخت آن سریع تر کامل شود

مطالبات گندمکاران جزو دیون ممتازه دولت تلقی و پرداخت آن سریع تر کامل شود

محفل: محفل: رییس جمهور ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب کشاورزان در حوزه کاشت و فروش گندم، رشد دو برابری خرید گندم از زمان شروع به کار دولت را محصول اعتماد کشاورزان به دولت عنوان نمود و به وزارت جهادکشاورزی و بانک مرکزی ماموریت داد مطالبات گندمکاران را جزو «دیون ممتازه» دولت تلقی و پرداخت آنرا هرچه سریع تر کامل کنند.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، افزایش مشارکت های مردمی و همراهی و همگرایی اجتماعی را مسئولیت بسیار مهم دولت دانست و بر اهمیت نقش دادن به بخش غیردولتی شامل بخش های خصوصی و تعاونی در عرصه اقتصاد و تشکل های دغدغه مند در بخش فرهنگ و سیاست اصرار کرد.
رییس جمهور همین طور با اشاره به نقش احزاب و تشکل ها در اصلاح امور جامعه، گره گشایی از مشکلات مردم و جامعه را فلسفه وجودی تشکل های مقبول دانست و اظهار داشت: کوشش برای رسیدن به قدرت، زمانی باارزش است که هدف، اصلاح امور جامعه، اجرای عدالت و گره گشایی از مردم باشد.
رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب کشاورزان در حوزه کاشت و فروش گندم، رشد بیش از دو برابری خرید گندم نسبت به سال قبل را محصول اعتماد کشاورزان به دولت عنوان نمود و به وزارت جهادکشاورزی و بانک مرکزی ماموریت داد مطالبات گندمکاران را جزو «دیون ممتازه» دولت تلقی و پرداخت آنرا هرچه سریع تر کامل کنند.
رییس جمهور با تاکید مجدد بر اهمیت مشورت پذیری مسئولان و استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها، ارتباط با نخبگان و دریافت نظرات و راهکارهای آنان برای حل مشکلات کشور را از جلوه های مردمی بودن دولت سیزدهم دانست.
«به کارگیری ظرفیت واحدهای حقوقی دستگاه های اجرائی و استفاده از تخصص و مشورت حقوقدانان در اجرای قوانین مربوطه»، «اطلاع رسانی صحیح و به هنگام از حضور فعال دولت در تامین کالاهای مورد نیاز و تنظیم بازار»، «تقدیر از کوشش های انجام شده برای آماده سازی و افتتاح طرح های عمرانی در هفته دولت و ضرورت برنامه ریزی برای تعمیم این اقدامات به دیگر ایام سال» از دیگر محورهای مورد تاکید رییس جمهور در این نشست بود.




منبع:

1402/05/23
11:51:39
5.0 / 5
346
تگهای خبر: اقتصاد , دولت , طرح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
محفل