سردار خادمی:

دشمن در زمینه براندازی به دنبال یارگیری است

دشمن در زمینه براندازی به دنبال یارگیری است

به گزارش محفل، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن در زمینه براندازی به این نتیجه رسیده که به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد و به دنبال یارگیری است.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، سردار مجید خادمی در اختتامیه نشست سراسری و کارگاه های آموزش تخصصی معاونان بسیج اساتید کشور، با یادآوری سالهای نخست پیروزی انقلاب، اظهار داشت: رئیس دولت موقت خدمت امام(ره) رفته بود و درخواست کرده بود آمریکا در تهران بماند و امروز چالش اینست که آمریکا در خلیج فارس، دریای عمان و نقاط دیگر بماند یا برود؟ مدت هاست آمریکایی ها می گویند اگر خیالمان از این منطقه راحت می شد به سمت شرق آسیا و چین می رفتیم.
خادمی افزود: روزی آمریکا فکر می کرد می تواند کشور را از پا دربیاورد. بیشتر از ۱۷ هزار شهید ترور داریم و این در شرایطی بود که انقلاب تازه پیروز شده بود، اما دشمن به جایی نرسید و امروز در حوزه براندازی هم به این نتیجه رسیده است که به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد و به دنبال یارگیری است.
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با تکیه بر اینکه آمریکایی ها وقتی احساس کردند در حوزه جنگ سخت نمی توانند کاری از پیش ببرند، وارد مرحله دیگری از جنگ شدیم، اظهار نمود: امروز وارد جنگ شناختی شده ایم. پایه اساسی جنگ شناختی اینست که جامعه نسبت به افتخارات گذشته ی خود بی خبر شود. در گمراهی قرار دادن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است.
خادمی تصریح کرد: "جهاد تبیین" یعنی استخراج حقیقت از دل حقیقت. نفوذ یا جریانی است یا فردی. شرایطی که دشمن در کشور می خواهد ایجاد نماید، همان نفوذ جریانی است. دشمن تلاش می کند با گسترش نفوذ جریانی افرادی را در کشور جذب نماید و جهاد تبیین یکی از طریق های مقابله با دشمن است.



1402/05/02
08:10:04
5.0 / 5
333
تگهای خبر: آموزش , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
محفل