دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:

نظم نوین جهانی نتیجه ای جز زبونی آمریکا ندارد

نظم نوین جهانی نتیجه ای جز زبونی آمریکا ندارد

به گزارش محفل، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اظهار داشت: امروز ملت ایران پیشاپیش جهانیان، آمریکایی ها را به خوبی شناخته اند و نظم نوین جهانی که امروز درحال رقم خوردن است نتیجه ای جز زبونی ایالات متحده و نابودی اسرائیل نخواهد داشت.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا یزدی در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه امروز (۹ تیرماه) تهران خطاب به آشوبگران در سال قبل اظهار داشت: این مردم با تمام وجود جنایات آمریکایی ها مانند تحریم های فلج کننده و فشار حداکثری را در زندگی شان احساس کردند. مردم ما شهادت سردار سلیمانی را توسط مدعیان حقوق بشر فراموش نکرده اند.
وی ادامه داد: امروز ملت ایران پیشاپیش جهانیان، آمریکایی ها را به خوبی شناخته اند و نظم نوین جهانی که امروز درحال رقم خوردن است نتیجه ای جز زبونی ایالات متحده و نابودی اسرائیل نخواهد داشت.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خطاب به مسئولین اظهار داشت: مردم ما آمریکا و خیانت های آمریکا را به خوبی می شناسند.
وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه اتفاقی که در زمان حضور وزیر کشور در مجلس رخ داد تاسف برانگیز بود، اظهار داشت: نامه معاون سیاسی بستری برای آن بود که اقلیت اندکی از نمایندگان که در سال پایانی مسئولیت بیش از آنکه به حل مسائل مردم فکر کنند بدنبال جمع آوری رأی هستند نتوانند توفیق خاصی در این اقدام غلط داشته باشند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در ادامه اظهار داشت: الان از مجلس به گوش می رسد که اگر معاون سیاسی عزل نشود وزیر را استبضاح می کند که تاسف برانگیز است اینگونه اقدامات در شان مجلس انقلابی نیست.
وی ادامه داد: بتازگی فردی که مواضعش نسبت به نظام اسلامی مشخص است به عنوان رئیس اتاق تجاری ایران انتخاب شده است که فارغ از انتقادات به عملکرد این اتاق، رئیس این اتاق در ده ها شورای مهم و بالادستی کشور عضو است و از اسرار نظام در جنگ اقتصادی آگاه است و کسی که در این جایگاه قرار می گیرد باید دلبسته نظام باشد. مواضع کسی که الان انتخاب شده مشخص است پس از وزیر صمت و اطلاعات درخواست داریم فعالانه به این مساله ورود کنند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی درباب مذاکرات اشاره کرد: رهبر انقلاب در نخستین سفارش های خود خطاب به دولت آقای رئیسی در بین گذاشتن مسائل با مردم را مطرح نمودند که در بحث مذاکرات این احساس وجود دارد که نخبگان نامحرم هستند. مسئولان وزارت خارجه در بین گذاشتن این بحث ها و استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشجویان شما را در تصمیم گیری صحیح یاری خواهدنمود. بدقولی آمریکایی ها برای ما مشخص است و بدانید فرمایشات رهبری فصل الخطاب است که اگر مخالف آن عمل شود جریان انقلابی مقابل شما خواهد ایستاد.




منبع:

1402/04/10
10:58:06
5.0 / 5
481
تگهای خبر: اقتصاد , دولت , رهبری , طرح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
محفل