رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران منصوب گردید

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران منصوب گردید

محفل: محفل: احمد قیومی معاون استاندار و سرپرست فرمانداری تهران در حکمی حامد شایان معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری تهران را به عنوان رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران منصوب نمود.



به گزارش محفل به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، متن این حکم به شرح زیر است:

برنامه ریزی و فراهم سازی بموقع همه مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و تکنولوژی های جدید و روزآمد، روان و تسهیل سازی فرآیندهای انتخابات، به کارگیری نیروهای انسانی متعهد و متخصص و بسترسازی برای حضور و مشارکت هر چه بیشتر و گسترده تر مردم شریف در حوزه انتخاباتی در شأن و تراز ملت بزرگ و رشید ایران که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش بطورکامل رعایت گردد، وظیفه و ماموریت خطیر جنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با بهره گیری از همه ظرفیتها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نمایید. بدیهی است کلیه معاونین و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد، ضمن آنکه کلیه دستگاههای اجرائی نیز حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.

امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاستهای دولت مردمی، انتخاباتی باشکوه و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جموری اسلامی برگزار شود.




1402/03/10
11:09:28
5.0 / 5
336
تگهای خبر: انتخابات , حكم , دولت , رهبری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
محفل