رییس ستاد انتخابات استان تهران:

اجرای مرحله استعغای داوطلبان شرکت در انتخابات در استان تهران شروع شده است

اجرای مرحله استعغای داوطلبان شرکت در انتخابات در استان تهران شروع شده است

محفل: به گزارش محفل، از تهران رئیس ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت: پروسه انتخابات مجلس شورای اسلامی با اجرای مرحله استعغای داوطلبان شرکت در این انتخابات، در استان تهران شروع شده و افراد تا 19 خرداد فرصت دارند که استعفای خودرا اعلام و در روز ثبت نام باید پذیرش استعفای خودرا ارایه کنند.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، سید عباس جوهری عصر چهارشنبه ۳ خرداد ماه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر که در سالن همایش های شهرداری ورامین برگزار گردید، اظهار داشت: پروسه انتخابات مجلس شورای اسلامی با اجرای مرحله استعغای داوطلبان شرکت در این انتخابات، در استان تهران شروع شده و افراد تا ۱۹ خرداد فرصت دارند که استعفای خودرا اعلام و در روز ثبت نام باید پذیرش استعفای خودرا ارائه نمایند.
رییس ستاد انتخابات استان تهران افزود: بمنظور ایجاد هماهنگی در ارکان مختلف استان تهران، جلسه ای با حضور فرمانداران، بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری ها پنجشنبه در محل استانداری تهران برگزار می گردد تا برنامه ریزی منسجمی برمبنای تقویم زمان بندی اعلام شده از طرف وزارت کشور انجام گیرد.
معاون استاندار تهران اضافه کرد: همه تکلیف داریم تا چهار راهبرد اعلام شده از طرف رهبر معظم انقلاب در انتخابات با عنوان تامین امنیت، سلامت، امانت داری و برنامه ریزی برای مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را به درستی اجرا نماییم تا انتخاباتی سالم و عادلانه در استان تهران اجرا شود.
جوهری تاکید کرد: امانتداری و فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با رفع موانع و دغدغه های مردم که از مردم تقاضا دارند خصوصاً در عرصه اقتصادی و معیشتی، وظیفه ای است که استانداری تهران تلاش دارد تا با برنامه ریزی دقیق و منسجم، این مهم را محقق کند.
وی با اشاره به معارفه سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان ری بیان کرد: تغییر فرماندار شهرستان ری، در دستور کار استانداری نبود ولی باتوجه به اینکه فرماندار سابق از سازمان دیگری در این پست مشغول بکار بود و مسأله تمدید ماموریت وی وجود نداشت، مجبور به تغییر فرماندار شدیم.



1402/03/04
12:20:42
5.0 / 5
396
تگهای خبر: اقتصاد , انتخابات , ثبت نام , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
محفل