دعوت جبهه پایداری به حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت جبهه پایداری به حضور در راهپیمایی روز قدس

محفل: محفل: جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس اطلاعیه ای صادر کرد.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است:
«روز قدس، یک روزِ به مفهوم حقیقی کلمه، بین المللیِ اسلامی و نشان دهنده صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل در مقابل ظلم است و از طرفی دیگر این روز؛ روزِ آزمایش بزرگ ملت های مسلمان است.
آنچه در مدت هفتاد سال اخیر از طرف رژیم غاصب به کشور و ملت فلسطین وارد آمده، برای تجربه کافی است تا ثابت کند که از راه توسل به قدرت های مسلط عالم، هیچ امیدی به نجات فلسطین نیست. انقلاب بزرگ اسلامی ایران نشان داد که کلید حل مشکلات بزرگ، در دست خود ملت هاست و اراده ی انسانهاست که در صورت تکیه به خدا و اعتماد به وعده الهی، بر تدبیر و خواست قدرت های مسلط غلبه خواهدنمود.
امروز بیش از هر زمان دیگری ثابت شده است که هیچ قدرتی در دنیا وجود ندارد که بتواند انگیزه آزادی و بازگشت فلسطین به صاحبان آنرا در دنیا و در دل ملت های مسلمان و بطور ویژه در دل ملت فلسطین خاموش کند و تنها راهکار مسأله فلسطین این است که مردم واقعی فلسطین، چه آنهایی که در داخل فلسطین ماندند، چه آنهایی که در بیرون فلسطین هستند، خود نظام حاکم بر کشورشان را تعیین کنند.
حالا، جمعه آخر ماه مبارک رمضان که از طرف امام راحل عظیم الشأن مان (رضوان اللَّه علیه) روز قدس نامیده شده، در پیش روی ماست و در این ماه رمضان کاملاً مجاور لیالی قدر، باید همانطور که شب قدر را تا بامداد به بیداری می گذرانیم و با دعا و تضرع خود به درگاه الهی، می خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هوشیاری بگذرانیم و تا باخبر الفجرِ نجات ملت های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.»



1402/01/25
12:58:38
5.0 / 5
371
تگهای خبر: قم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
محفل