وزیر كشور:

از دیدگاه های اساتید دانشگاه استفاده می کنیم

از دیدگاه های اساتید دانشگاه استفاده می کنیم

محفل: به گزارش محفل، وزیر کشور اظهار داشت: حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید دانشگاه ها در رابطه با شرایط کشور نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آنها را بشنویم و استفاده نماییم.


احمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا، درباره ی جلسه هم اندیشی خود با تعدادی از اساتید دانشگاه های تهران، اظهار داشت: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره ی اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و دراین زمینه گفت و گو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان نمودند و ما هم مطالب خودرا مطرح کردیم.
وی با اشاره به اهمیت برقراری امنیت و آرامش در کشور، افزود: این گفت وگوها برای شنیده شدن نظرات و دیدگاه هاست. حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آنها را بشنویم و استفاده نمائیم.
در نخستین روزهای هفته ای که گذشت تعدادی از اساتید دانشگاه های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره ی مسایل جاری سیاسی و اجتماعی و همین طور وقایع اخیر تبادل نظر کردند.
در این جلسه هم اندیشی که با حضور اساتید مطرح دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، الزهرا(س)، آزاد اسلامی، علم و صنعت، خوارزمی وهنر برگزارشد، حاضران با طرح دغدغه ها و نقطه نظرات خود، پیشنهادهایی را برای بهبود شرایط و بازگشت آرامش کامل به فضای سیاسی و اجتماعی ارائه دادند.

علی مطهری، ابوالفضل دلاوری، حمید رضا جلالی پور، حسین راغفر، بیژن عبدالکریمی، اصغر قاسمی، محمد رضا مریدی، کیومرث یزدان پناه، مهدی نصیری، علیرضا مدنی زاده و علی اصغرپورعزت، همچون اساتیدی بودند که نظرات و دیدگاه های خودرا دراین زمینه مطرح نمودند.




منبع:

1401/09/10
13:34:05
5.0 / 5
989
تگهای خبر: صنعت , طرح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
محفل