دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ملت ایران دست رد به فتنه دشمنان زده است

ملت ایران دست رد به فتنه دشمنان زده است

به گزارش محفل، کردستان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به اینکه، آمریکا باز هم از ملت ایران سیلی خورده است، اظهار داشت: با اینکه ملت ایران از حادثه تلخ مرگ این دختر جوان و گرانی ها و شرایط اقتصادی موجود ناراضی و شاکی هستند، اما باز هم دست رد به سینه آمریکا زده اند و راه خویش را از اغتشاش گران و مزدوران جدا کرده اند.


محمد باقر ذوالقدر، امروز جمعه در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در سنندج اظهار نمود: ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل توطئه های دشمنان ایران را قدرتمند و شکست ناپذیر کرد و امروز کشور را به قدرتمندترین کشورها در منطقه و دنیا تبدیل نموده است.
وی اضافه کرد: ایران تا پیش از انقلاب در معادلات قدرت جهانی جایگاهی نداشت و مغلوب کشورهای غربی بود، اما امروز به واسطه ایستادگی مردم به یک کشور قدرتمند و پیشرفته در جهان مبدل شده و در مقابل، این آمریکا است که در مبارزه با ایران شکست خورده و به یک کشور درحال افول و زوال تبدیل گشته است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان نمود: بدون شک ردپای آمریکا در آنچه که طی چند هفته اخیر در ایران رخ داده است، مشاهده می شود و این مهم نشان از شکست و زوال آمریکا است؛ ابر قدرتی که ارتش ها و ملت ها را با یک اراده نابود می کرد، امروز به دریوزگی افتاده است و از مرگ یک دختر جوان در مرکز پلیس که در نوع خود ناراحت کننده است، سواستفاده کرده و تمام توان خویش را با هم پیمانانش در اروپا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است.
وی افزود: آمریکا با به کار بستن تمام توان رسانه ای خود، ذهن مردم ایران را با گزارش های غیر واقعی و بمباران دروغ به کار گرفته است به صورتی که در چند هفته اول ۵۰۰ میلیون مطلب در فضای مجازی به امید به خیابان کشاندن مردم ایران و ایجاد اغتشاش و انقلاب، ساخته و پرداخته شده است.
ذوالقدر، ضمن اشاره به اینکه، آمریکا باز هم از ملت ایران سیلی خورده است، بیان نمود: با اینکه ملت ایران از حادثه تلخ مرگ این دختر جوان و گرانی ها و شرایط اقتصادی موجود ناراضی و شاکی هستند اما باز هم دست رد به سینه آمریکا زده اند و راه خویش را از اغتشاش گران و مزدوران جدا کرده اند.
وی تصریح کرد: کشور، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی شاهد پیروزی نهایی در آینده نزدیک است و همه فتنه های دشمن را نابود کرده و امنیت را به آغوش می کشد؛ این یک وعده الهی است.




منبع:

1401/08/13
14:57:11
5.0 / 5
398
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
محفل