وزیر اطلاعات:

شرایط امنیتی کشور مطلوب است

شرایط امنیتی کشور مطلوب است

به گزارش محفل وزیر اطلاعات اشاره کرد: با هم افزایی و هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه که بین دستگاه های نظامی، انتظامی، قضائی و اطلاعاتی به وجود آمده است، شاهد اقتدار امنیتی مطلوبی در کشور هستیم.


به گزارش محفل به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات طی سخنانی در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور اظهارکرد: دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی تصمیم جدی دارد که فرامین، بیانات و رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را عملیاتی کند که این امر با یاری امامان جمعه و جماعات و صبر و استقامت مردم امکان پذیر است.
وزیر اطلاعات اظهار داشت: با وجود سرمایه گذاری دشمن و کارزار جنگ های همه جانبه مقابل امنیت کشور، شرایط امنیتی کشور مطلوب است و در این دولت مردمی و انقلابی با هم افزایی و هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه که بین دستگاه های نظامی، انتظامی، قضائی و اطلاعاتی به وجود آمده است، شاهد اقتدار امنیتی مطلوبی در کشور هستیم.
خطیب همین طور حرکت ها و اقداماتی که رژیم صهیونیستی در امتداد ایجاد ناامنی و خرابکاری در کشور دنبال می کند را یاد شده قرار داد و اشاره کرد: سربازان گم نام امام زمان (عج) موفق شدند یکی از تیم های عملیاتی رژیم صهیونیستی را، بر خلاف اعلام یکی از رسانه های داخلی، پیش از این که موفق به بمب گذاری شوند دستگیر و توطئه آنها را خنثی کند.
وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت ملی کشور اظهار داشت: هر کشوری که لانه ای مقابل امنیت کشور ما داشته باشد، بداند که از اقدام ما در امان نخواهد بود.
وی افزود حالا رژیم صهیونیستی هر روز یک حادثه را تجربه می کند و این از توفیقات جبهه مقاومت و برکاتی است که از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بجای مانده است.
وزیر اطلاعات اظهارکرد: دولت قدم های بزرگ و ستودنی را برای ساماندهی معیشت مردم برداشته است که انشاالله شرایط اقتصادی کشور به سمت مطلوبی پیش خواهد رفت.
خطیب درباب تعامل با همسایگان اظهار داشت: دولت تمام توان خودرا به کار گرفته است که ارتباط و تعامل با کشورهای همسایه را گسترش دهد.
وی همین طور به سفرهای استانی دولت اشاره نمود و اظهار داشت: یکی از عواملی که مردم همراهی خوبی با دولت دارند، رویکرد های مردمی این دولت می باشد که حضور میدانی رییس جمهور محترم از نشانه های آن می باشد.




منبع:

1401/05/05
09:19:30
5.0 / 5
762
تگهای خبر: اقتصاد , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
محفل