نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب كشور

وجود مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت ها اقدامی مثبت است

وجود مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت ها اقدامی مثبت است

محفل: نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که فی نفسه وجود مقام «مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی» اقدامی مثبت است، اظهار داشت: شاهد انجام پیگیری هایی از طرف مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می کنم.



روبرت بگلریان در گفت گو با ایسنا با اشاره به عملکرد مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی اظهار نمود: فی نفسه وجود چنین مقامی اقدامی مثبت است و باتوجه به شرایط کشور و نیازهای مختلف در زمینه های اقلیت های دینی و مذهبی حضور دستیاری از اهل سنت بسیار امیدوار کننده است.

وی اظهار داشت: در ابتدای انتصاب ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی ملاقاتی با ایشان داشتم و مسائل خوبی مطرح شد؛ تلقی من این بود که ایشان در تلاشند تا از همه جوامع اقلیت های دینی کسب اطلاع کنند.

نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور اشاره کرد: شاهد انجام پیگیری هایی از طرف مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می کنم.




1401/04/27
19:08:45
5.0 / 5
809
تگهای خبر: پیگیری , طرح , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
محفل