قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مراسم محرم و صفر باید سلامت محور برگزار گردد

مراسم محرم و صفر باید سلامت محور برگزار گردد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كشور اظهار داشت: ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید یك مراسم سلامت محور داشته باشیم؛ یعنی ماسك و رعایت پروتكل های بهداشتی هم جزئی از لوازم عزاداری امسال با عنایت به ویروس كرونا به حساب می آید.


نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست هم اندیشی مسؤلان و فعالان برگزاری مراسم انقلاب شهرستان ورامین، اظهار نمود: می توان یک نگاه سطحی انگارانه برای شورا تعریف کرد و یا نقش، مأموریت و رسالت شورا را عمیق و واقع بینانه دانست.
وی افزود: در نگاه سطحی که ما متاسفانه شاهد می باشیم حتی برخی از چهره هایی که انتظار نیست با همین نگاه کاملا سطحی به این نهاد و کارکرد آن توجه می کنند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد فراسازمانی است؛ یعنی مجموعه ای که از نهادها، سازمان ها و تشکل ها تشکیل شده و مأموریت، جامعیت و خصوصیت هایی دارد که همه را دور هم جمع کرده است.
لطفی تصریح کرد: اگر نبود نگاه فرا سازمانی چگونه این شخصیت ها اینگونه می پذیرفتند و دور هم جمع شوند و برای انجام مأموریت تدبیر کنند.
وی بیان نمود: کار اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغ با ریشه قرآنی است؛ تبلیغی که با فتح قله های به یاد ماندنی، مثال زدنی و فراموش نشدنی در مقاطع، بزنگاه ها، پیچ و خم ها و فراز و نشیب های انقلاب در مقابل نظام سلطه وجود دارد است و صاحب اصلی و صحنه آفرین واقعی خود مردم هستند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: وظیفه همه ما در کسوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدیریت مراسم و برنامه های انقلاب است، یعنی کار به دست خود مردم است و تنها مدیریت مراسم با شورا است.
وی اظهار داشت: مأموریت اصلی شورای هماهنگی دوری از مسائل جناحی و سیاسی، حاکمیت محوری، حفظ ارزشها و خدمت صادقانه به مردم است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچگاه جناحی عمل نکرده است و از هیچ دولت خاص، حزب و گروه خاصی حمایت نکرده، بلکه با اقتدار روی پای خود ایستاده است؛ مردمی که در ۲۳ تیر ۷۸ جواب دندان شکن دادند، امروز اجازه توطئه نخواهند داد.
لطفی در انتهای سخنان خود اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی با تدبیراتی که مسئولین اندیشیده مراسم محرم و صفر را به صورت اقتضایی برگزار خواهد کرد؛ چون که ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید یک مراسم سلامت محور داشته باشیم؛ یعنی ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هم جزئی از لوازم عزاداری امسال با عنایت به ویروس کرونا به حساب می آید.



1399/05/08
15:02:15
5.0 / 5
1881
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
محفل