وزیر اطلاعات:

طرح آبراهام یک پروژه شکست خورده است

طرح آبراهام یک پروژه شکست خورده است

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه آمریکا با خروج از منطقه در تلاش است که اسرائیل را جایگزین خود کند اظهار داشت: قرار دادن اسرائیل به جای آمریکا در چارچوب طرح آبراهام را باید یک شکست مجدد برای غرب و استکبار جهانی دانست.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با حضور در مسجد جوادالائمه پادادشهر اهواز در جمع مردم عنوان کرد: طرح آبراهام با هدف تأمین امنیت ویژه متحدان آمریکا برنامه ریزی شده است تا عملا رژیم صهیونیستی جایگزین آمریکا در منطقه باشد.
وی افزود: در جریان اجرای این طرح، تلاشهای زیادی صورت گرفت تا امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی تضعیف شود اما همانگونه که شاهد می باشیم ایران با اقتدار هرچه بیشتر به سمت دستیابی به منافع خود و متحدانش گام برمی دارد.
وزیر اطلاعات با تکیه بر این که امنیت رژیم صهیونیستی به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی بیشتر از پیش رو به افول است اظهار داشت: مشارکت کنندگان در طرح آبراهام باید بدانند که رژیم صهیونیستی توان تأمین امنیت خود ومتحدانش را ندارد ازاین رو طبیعی است که نتواند امنیت آنها را هم تضمین کند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار دارد که نه تنها تضعیف شدنی نیست بلکه مقتدرتر از گذشته شده است اضافه کرد: بنابراین هرگونه تحول در منطقه باید همراستا با منافع ایران باشد در غیراین صورت، امکان تحقق آن وجود نخواهد داشت.
وی امنیت امروز جمهوری اسلامی را مدیون و مرهون مجاهدت ها و تلاشهای شهدا و ملت شریف ایران دانست و اظهار داشت: امنیت دستاوردی است که مردم ما در تحقق آن نقش انکارناپذیری دارند.
وزیر اطلاعات با تکیه بر این که همواره بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در کوشش برای توطئه هستند اضافه کرد: ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم از راهبردهای دشمن است تا از این طریق به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما به واسطه رهبری مقتدر و آگاهی ملت ایران، بطور قطع چنین توطئه هایی کارساز نیست.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: باید توجه داشت که دشمن از همه توان و تلاش خود برای ایجاد جنگ ادراکی، شناختی، رسانه ای و مجازی ضد ملت ایران استفاده می نماید تا بتواند نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد.
وی به بخشی از سو استفاده های دشمن از مطالبه گری های به حق مردم اشاره نمود و اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا خواسته های مردم را به نفع خود مصادره و از آن استفاده رسانه ای کند.
وزیر اطلاعات ضمن اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه ضد جمهوری اسلامی اضافه کرد: با این حال، فروش نفت کشور در دولت فعلی افزایش پیدا کرده است و همین مبحث پشتوانه ای برای برنامه ریزی های دولت در جهت کاهش مشکلات اقتصادی می باشد.
وی افزود: دولت با برنامه ریزی هایی که دارد برای رفع بخش زیادی از مشکلات کشور در بودجه سال آینده راهکارهای کاربردی تدبیر کرده است و پیشبینی می شود که سال آینده به مرور این مشکلات کمتر شوند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب اضافه کرد: عملکرد دولت در حوزه سلامت طی سالجاری با موفقیت های چشم گیری همراه بوده است و امیدواریم در سال آینده با تلاش هایی که صورت می گیرد این روند با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.



1400/12/06
20:37:48
5.0 / 5
899
تگهای خبر: اقتصاد , دولت , رهبری , طرح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
محفل