شناسایی یك جاعل توسط وزارت اطلاعات

متهم جعل عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی در تهران دستگیر شد

متهم جعل عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی در تهران دستگیر شد

به گزارش محفل وزارت اطلاعات اعلام نمود: جاعل عناوین دستگاه های حاکمیتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، در بیانیه وزارت اطلاعات آمده است:
«با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گم نام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، متهم جعل عناوین دستگاه های حاکمیتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و از ادامه فعالیت مجرمانه اش ممانعت به عمل آمد.
متهم با منتسب نمودن خود بعنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، وزارت اطلاعات، شورای عالی امنیت ملّی و دادسرای نظامی، با سو استفاده نمودن از اسناد و مکاتبات جعلی عناوین مذکور، مبادرت به تهدید و کلاهبرداری مبالغ خیلی از شهروندان نموده است.
طی این عملیات، از محل اختفاء متهم ادوات نظامی، چند قبضه سلاح سرد و گرم، کارت های جعلی، پلاک های جعلی خودرو، مواد مخدر و یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد و جهت رسیدگی پرونده تحویل مرجع قضایی گردید.
وزارت اطلاعات اعلام کرد؛ با هرگونه جعل و سوءاستفاده از عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی، بدون چشم پوشی برخورد خواهدنمود و به اطلاع ملّت شریف و عزیز ایران می رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در بین بگذارند.»




منبع:

1400/12/01
12:33:21
5.0 / 5
952
تگهای خبر: پرونده , رهبری , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
محفل