شمخانی:

آمریکا انسجام لازم برای اتخاذ تصمیمات سیاسی در وین را ندارد

آمریکا انسجام لازم برای اتخاذ تصمیمات سیاسی در وین را ندارد

دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به اینکه دولت آمریکا نمی تواند هزینه اختلافات داخلی خویش را با تضییع حقوق قانونی ملت ایران پرداخت کند، تصریح کرد: انسجام لازم در این کشور برای اتخاذ تصمیمات سیاسی در وین وجود ندارد.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، دریابان علی شمخانی در مورد اختلاف داخلی آمریکا تأثیر آن در راه مذاکرات وین در توییتی نوشت: صداهایی که از هیئت حاکمه آمریکا شنیده می شود نشان داده است که انسجام لازم در این کشور برای اتخاذ تصمیمات سیاسی در راه پیشبرد مذاکرات وین وجود ندارد.
دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان در ادامه این توییت تصریح کرد: دولت آمریکا نمی تواند هزینه اختلافات داخلی خویش را با تضییع حقوق قانونی ملت ایران پرداخت کند.
روز سه شنبه تعدادی از سناتورهای جمهوریخواه در نامه ای به جو بایدن تهدید کردند که در صورت بی توجهی به نظرهای آنان، در راه اجرای توافق بازگشت آمریکا به برجام کارشکنی خواهند کرد.
خبرگزاری رویترز نوشت که ۳۳ سناتور جمهوریخواه در نامه ای به رئیس جمهوری آمریکا خواستار لحاظ شدن نظرهای آنان در توافق احتمالی بازگشت این کشور به برجام و به رای گذاشتن مفاد آن شدند.
این سیاستمداران تهدید کرده اند که در غیر اینصورت تلاش خواهند کرد تا در راه اجرای توافق احتمالی بازگشت آمریکا به برجام سنگ اندازی کنند.

1400/11/21
15:21:43
5.0 / 5
981
تگهای خبر: دولت , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
محفل