سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس:

پیشنهادات کمیسیون امنیت ملی به مسئولان مذاکره کننده منتقل می شود

پیشنهادات کمیسیون امنیت ملی به مسئولان مذاکره کننده منتقل می شود

به گزارش محفل سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه در وین صورت گرفت در قالب استراتژی کلی نظام بوده و در این میان پیشنهادات خوبی هم عنوان شد که مقرر است توسط رئیس کمیسیون به مسئولان مربوطه منتقل شود.


به گزارش محفل به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمود عباس زاده مشکینی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران اظهار داشت: بررسی مذاکرات وین اولین دستور کار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بود تا مشخص شود استراتژی و راهبرد کشور با واقعیت صحنه چه میزان تطبیق دارد و چه کارهایی باید انجام داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه تحلیل ها، نظرات و ارزیابی ها نشان میدهد آنچه در وین اتفاق افتاده در قالب استراتژی کلی نظام بوده و جمهوری اسلامی ایران در موقعیت برتر قرار دارد.
عباس زاده مشکینی اشاره کرد: در این میان پیشنهادات خوبی هم عنوان شد که مقرر است توسط رئیس کمیسیون به مسئولان مربوطه منتقل شود.
وی افزود: همین طور بررسی طرح نمایندگان با موضوع تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در مجموعه ستادکل نیروهای مسلح هم از دیگر دستور کارهای اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار داشت.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: مواد و تبصره های این طرح مورد تصویب قرار گرفت و در ایام آینده به هیات رییسه مجلس ارسال می شود تا برای تصویب نهایی در صحن علنی ارائه شود.


منبع:

1400/11/11
23:07:47
5.0 / 5
1073
تگهای خبر: تصویب , طرح , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
محفل