درخواست وزیر كشور از مدیران عرصه خدمت

از همه ظرفیت ها برای پشتیبانی از عموم کارکنان و کارمندان بهره برداری کنید

از همه ظرفیت ها برای پشتیبانی از عموم کارکنان و کارمندان بهره برداری کنید

محفل: احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی با تبریک هفته دولت و روز کارمند به عموم کارکنان دولت و صف و ستاد وزارت کشور، از همه مدیران خواست از همه ظرفیت ها برای پشتیبانی از عموم کارکنان و کارمندان در قالب قوانین و مقررات بهره برداری کنند.


به گزارش محفل به نقل از ایسنا، متن کامل این پیام بدین شرح است:
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین مقابل السلام
حالا که اولین روز خدمت در وزارت کشور با هفته دولت و روز کارمند مقارن شده است، با گرامیداشت یاد شهیدان گلگون کفن دولت جمهوری اسلامی ایران، این مناسبت های فرخنده را به عموم کارکنان دولت و همین طور به فرد فرد همکاران عزیز در سراسر کشور در صف و ستاد وزارت کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.
هفته دولت فرصت مناسبی است تا ضمن مرور و بازخوانی الگوهای پیشتاز خدمت به مردم که جان پاک خویش را در این میدان نثار کردند، اراده و اهتمام عموم مدیران و کارکنان دولت برای تلاش در جهت ساماندهیب امور مردم و ارتقای معیشت مردم تجدید و تقویت شود.
از همه مدیران فعال در صحنه خدمت شامل استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران انتظار دارم ضمن تعقیب همه ماموریت ها با استواری قدرت لازم و پیش گیری از بروز هر گونه سستی در انجام وظایف، از همه ظرفیت ها برای پشتیبانی از عموم کارکنان و کارمندان در قالب قوانین و مقررات بهره برداری کنند تا ضمن افزایش انگیزه های کارمندان، مسیر خدمت به مردم تسهیل شود و گام های عملی در این عرصه برداشته شود.




منبع:

1400/06/06
09:39:19
5.0 / 5
981
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
محفل